עמודי "תודה על פנייתך" הם העמודים אליהם נהוג להפנות את הגולש לאחר שהשאיר פרטים באתר שלנו, לדוגמא: מילוי טופס יצירת קשר, הרשמה למועדון לקוחות, בקשה להצעת מחיר ועוד.

השימוש בהפנייה לעמוד כזה חשובה מכמה סיבות, כאשר המרכזיות ביניהן:

  1. לתת לגולש שטרח למלא טופס באתר שלנו את האישור שאכן הפרטים שלו הגיעו אלינו.
  2. הגדרת הכתובת של עמוד התודה בגוגל אנליטיקס מאפשרת לנו לעקוב אחר ביצוע הפעלות שהובילו לעמוד הזה.

שימוש קלאסי בעמוד "תודה"

לרוב, אם נמלא טופס באתר כלשהו, נגיע לעמוד בקו העיצובי של האתר, עם תפריט בכדי שנוכל להמשיך לגלוש באתר בנוחות ומשפט קצר אשר מודה לנו על מילוי הטופס ומבטיח לנו שיחזרו אלינו.

ניצול חכם של עמוד "תודה" למגע נוסף עם הגולש

חשבו על זה – גולש, או לקוח פוטנציאלי במקרים מסויימים, נכנס לאתר שלכם, יתכן שבילה שם מס' דקות (במקרה הטוב) ואף טרח למלא טופס עם הפרטים שלו. כנראה שמשהו במותג שלכם, בשפה שלכם או בשירות שאתם מציעים קסם לו, אז מדוע לא למנף את זה?

יש למותג שלכם עמודים בפלטפורמות חברתיות שונות? מצויין! ספרו על כך לגולש בעמוד התודה והפנו אותו לשם, הרי יצרתם עליו רושם חיובי, זה בדיוק הזמן והמקום להפוך אותו לחבר בפלטפורמות השונות.
הגולש מילא פרטים על מנת להצטרף למועדון הלקוחות? זה בדיוק הזמן להפנות אותו באמצעות עמוד התודה למוצרים בלעדיים לחברי המועדון, למוצרים בהנחה ועוד.
ישנם שימושים רבים שניתן לעשות באמצעות העמוד הזה, הכל תלוי בשירות שאתם מציעים. המחשבה צריכה להיות רחבה, על הידוק הקשר עם אותו לקוח פוטנציאלי אשר ירגיש שמישהו בצד השני באמת מבין אותו.