האינטרנט מלא (שלא נאמר עמוס) במאמרים והסברים על קידום אורגני בגוגל, אנחנו יודעים, לכן אנחנו ננסה להעביר את מה שבאמת חשוב לך כבעלים של עסק או אתר שהיית רוצים לקדם, וכמובן גם קצת מה-"אני מאמין" שלנו בכל התהליך הזה שנקרא קידום אורגני. יאללה, נתחיל.

האתר כבר מופיע בגוגל, למה צריך קידום אורגני?

אם האתר שלך בתוצאה הראשונה תחת חיפוש שם המותג זה מצויין (גם זה לא תמיד קורה לבד), אבל לא מספיק. אלא אם מדובר במותג ענק, או עסק מוכר מאוד, או אפילו יחיד בתחומו, כנראה שלא תגיע מספיק תנועה לאתר רק מחיפוש שם המותג.

אם לאתר שלך כבר יש ותק כלשהו, או עבר קידום במשך תקופה בעבר ומופיע תחת חיפושים שונים שקשורים לתחום, זה אפילו עוד יותר מצויין, אבל השאלה החשובה ביותר היא – האם המקומות שאליהם הספקת להגיע מביאים לך תנועה מספקת לאתר ויותר חשוב – התעניינות מספקת כתוצאה מכך בשירות שהעסק שלך מציע.

תהליך הקידום עצמו

אחרי שהסברנו למה צריך, נפרט קצת על תהליך הקידום בגוגל.

ראשית, לעומת קידום ממומן, הקידום האורגני הוא תהליך יותר ארוך טווח. מכיוון שלאף אחד אין שליטה בלעדית על מנוע החיפוש של גוגל, ואין אפשרות לשלם לאף אחד מטעם גוגל שידרג מחר אתר כלשהו גבוה יותר, התהליך דורש זמן. כל פרוייקט לגופו בהתאם למטרות, לתחרות, לנקודת הפתיחה – הן מבחינת המיקומים בגוגל והן מבחינת המצב הטכני של האתר.

התהליך עצמו, אם נפשט אותו, הוא בעצם התאמת האתר לדרישות גוגל, ולאיך שמנוע החיפוש רואה אתר כסמכותי וטוב בתחומו. ראשית, כדי שנדע לאן אנחנו רוצים להגיע ואיפה האתר צריך להופיע, אנחנו בונים את רשימת מילות המפתח (ביטויי החיפוש בגוגל) שתחתיה נשאף למצוא את האתר במקומות הגבוהים ביותר. בנייה נכונה של רשימת מילות מפתח היא מהחשובות ביותר בתהליך הקידום האורגני, ובקידום בכלל.

לאחר מכן צוללים פנימה לבדיקות טכניות של האתר ושיפורים במידת הצורך (וזאת מבלי לציין את הברור מאליו כיום – כל אתר אינטרנט חייב להיות מותאם לגלישה מהסלולר!) יצירה ושיפור התוכן באתר, קישורים ועוד. "ועוד" כי גוגל בוחן אתר בהמון פרמטרים שונים, כאשר החשובים ביניהם הם אלה שציינו.

קידום אורגני איתנו

אין לנו חבילות מוכנות או הבטחות להכפלה ושילוש ההכנסות תוך חודשיים. אנחנו מאוד מאמינים בתיאום ציפיות, להתאים לכל פרוייקט את מה שהוא צריך ודורש (במקרים מסויימים נמליץ על אפיק פרסום מתאים יותר מקידום אורגני) ואוהבים לתת ללקוח להבין בעצמו מה נותן לו הקידום וכמה זה כדאי לו מבלי לכבול בחוזים מפלצתיים. השאירו פרטים כאן, ובואו נדבר.